شهرداری منطقه۲، دومین محموله کمک‌های تجهیزات  بهداشتی و دستگاه واترجت را به بیمارستانهای میلاد و حضرت رسول(ص) اهدا کرد.

رسول کشت پور، گفت: دومین محموله کمک‌های تجهیزات بهداشتی  برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ برای توزیع در بیمارستان‌ها توسط  ستاد مقابله با بیماری کرونا در منطقه۲ تهیه شد.

وی افزود: این تجهیزات بهداشتی شامل ۵۰۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده، ۵۰عدد شیلد ، ۵۰عدد عینک ، ۱۲۰۰ عدد دستکش و سایر اقلام ضروری همچون ماسک و…، برای استفاده در بیمارستان‌ها  است.

کشت پور با بیان اینکه بیمارستان ها و مراکز درمانی مسئولیت  تامین و تضمین سلامت مراجعه کنندگان را دارند افزود: بر همین اساس مدیریت منطقه ۲ در راستای مسئولیت اجتماعی خود در صیانت از سلامت شهروندان ، علاوه بر  اهدای تجهیزات بهداشتی به بیمارستان ها، دو دستگاه  واترجت جهت شستشو و ضدعفونی مکانیزه به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) اهدا کرد.

وی بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا یکی از نگرانی‌های اصلی تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی بود که مدیریت شهری تلاش دارد در این زمینه  همراه کادر درمانی و محافظان سلامت باشد.

این محموله دومین محموله اهدایی ستاد مقابله با کرونا منطقه ۲ پایتخت است و نخستین محموله نیز چندی پیش به بیمارستان های مدرس، میلاد، حضرت رسول (ص) تحویل شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *