با توجه به اینکه برخی از ایالت های آمریکا و کشورهای اروپایی و آسیایی شروع به رفع محدودیت های مربوط به ویروس کرونا کرده اند و انتظار می رود تقاضا برای سوخت بهبود یابد، نفت خام آمریکا 5 روز و نفت برنت 6 روز است که روند افزایشی دارند.
افزایش قیمت نفت به بالای 28 دلار

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، با توجه به اینکه برخی از ایالت های آمریکا و کشورهای اروپایی و آسیایی شروع به رفع محدودیت های مربوط به ویروس کرونا کرده اند و انتظار می رود تقاضا برای سوخت بهبود یابد، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

هر بشکه نفت خام آمریکا با یک دلار و 61 سنت افزایش 22 دلار فروخته شد. این نوع نفت از 29 آوریل 5 روز است که روند افزایشی دارد.

نفت برنت نیز با 1.41 دلار افزایش 28.61 دلار معامله شد. برنت نیز ششمین روز متوالی افزایشی را ثبت کرده است.

چشم انداز تقاضا برای سوخت بهبود یافته زیرا برخی از ایالت های آمریکا و چندین کشور از جمله ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هند و تایلند، به برخی از مردم خود اجازه دادند تا به سر کار بازگردند و سایت های ساختمانی، پارک ها و کتابخانه ها باز شدند.

با امید به اینکه صنعت نفت احتمالا بدترین نقطه قرنطینه را از سر گذرانده، صندوق های سرمایه گذاری، مدیریت کننده پول، برای پنجمین روز متوالی در هفته منتهی به 28 آوریل خریدار مشتقات مواد نفتی هستند.

به گفته تحلیلگران، هنوز تقاضا برای نفت در جهان 30 درصد کاهش داشته است و بهبود احتمالا کند خواهد بود به ویژه اینکه انتظار می رود ایرلاین ها همچنان تا حد زیادی برای ماه ها زمین گیر باشند.

مخازن نفت خام آمریکا برای پانزدهمین هفته متوالی افزایش یافته در حالی که ذخایر محصولات نفتی نیز احتمالا هفته گذشته افزایش یافته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *