ساری- استاندار مازندران خواستار برنامه ریزی برای توسعه صنعت در روستاها شد و گفت: برنامه راهبردی مشخصی برای اقتصاد نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر یکشنبه در نشست با اعضای خانه صمت مازندران با بیان اینکه راهبرد مشخصی در اقتصاد نداریم، گفت: اقتصاد ما با تغییرات هر دولت دچار تغییر می‌شود که اشکال است.

وی با اظهار اینکه در حوزه اقتصادی مردم سختی‌های زیادی را تحمل کردند، گفت: این درحالی که مردم در بسیاری از حوزه‌ها احساس غرور کردند ولی در حوزه اقتصادی سرشکسته شدند و بخشی عمده‌ای از این مشکلات ساختاری است.

وی گفت: فلش گذاری‌های اقتصادی جزیره‌ای و مرحله‌ای بود و راهبردی نبوده است، هرچند در برخی حوزه‌های اقتصادی نیازمند تصمیمات ملی هستیم اما برخی از مسائل مربوط به تصمیمات استانی است.

حسینی پور یادآور شد: مازندران با دارابودن مردم باهوش باید وضعیت بهتری داشته باشد زیرا ما مسئول حال مردم هستیم و هنر ما باید این باشد که مجموعه مدیریت استان را با مدیریت ملی ارتباط دهیم.

استاندار مازندران با اظهار اینکه صنعت در استان از قبل از انقلاب هدفگذاری شد، گفت: همچنان اسم نساجی مازندران در صنعت می‌درخشد و نگاه من این است تا کمیته ویژه ای برای حل مشکلات فراروی صنعت تشکیل شود.

وی رفع مشکلات بانکی برای جامعه صنعتی استان را لازم دانست و گفت: برای صنعت روستا در استان باید برنامه ریزی و فکر شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *