گروه استان‌ها- با تلاش نیروهای آتش نشان، حریق گسترده و دامنه‌دار در کارخانه پنبه گناباد اطفاء شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، حریق کارخانه پنبه در شهرک صنعتی گناباد از صبح امروز آغاز شده و قسمتی از این کارخانه دچار حادثه شده است.

محمدرضا رجب نژاد رئیس دایره آتش نشانی شهرداری گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این زمینه اظهار داشت: صبح امروز به سامانه 125 اعلام حریق کارخانه پنبه اعلام شد که در کمترین زمان اکیپ ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور نیروهای آتش نشانی در محل و میزان حریق سریعا نیروهای دیگر فراخوانی و آتش‌نشانی شهر بیدخت نیز به محل آنش سوزی اعزام شدند تا از گسترش حریق جلوگیری شود.

رئیس دایره آتش نشانی شهرداری گناباد درباره دلایل این حریق نیز اعلام داشت: بررسی‌های کارشناسی پس از اتمام عملیات اطفا انجام خواهد شد ولی صحنه نشان از شروع آتش دستگاهی که در حال کار بوده و اتصالی در آن صورت گرفته شروع شده است.

رجب نژاد عنوان کرد: مقداری از سوله ومحصولات تولیدی این کارخانه دچار حریق شده و نیروهای آتش نشانی از گسترش حریق به انبار و دیگر نقاط جلوگیری کردند.در این عملیات یکی از نیروهای آتش نشانی دچار سوختگی سطحی و چند تن از نیروها به دلیل دود غلیظ و زیاد اتش دچار کمبود اکسیژن شدند.

رئیس دایره آتش نشانی گناباد در پایان خاطرنشان کرد: میزان خسارت پس از عملیات لکه گیری و حضور کارشناسان اعلام خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *