رشت- مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت با اشاره به ظرفیت های گیلان در زمینه صنایع سلولزی، گفت: باید فضای مناسبی برای فروش این محصولات ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، افسانه محرابی ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای نساجی و سلولزی گیلان با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های استان گیلان در صنایع سلولزی، اظهار کرد: مشکلات را در سطح ملی پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید مواد اولیه تولیدکنندگان مبل از محصول ام دی اف خام گیلان تأمین شود، افزود: فضای فروش مناسب باید در این زمینه فراهم شود.

مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت در ادامه با بیان اینکه ما می‌توانیم با همکاری تولیدکنندگان نئوپان و MDF خام محصولات آنها را برای استفاده در صنعت مبل سازی و زیر مجموعه استفاده کنیم، گفت: با ایجاد مرکز فروش عرضه مستقیم محصولات با همکاری کارخانجات و تولید کنندگان ام دی اف رو این صنعت رونق می‌یابد.

یو در ادامه با اشاره به بررسی مشکل تأمین مواد اولیه صنایع کیسه بافی گیلان، اضافه کرد: اگر این واحدها با تأمین مواد پتروشیمی داخلی با مشکل مواجه هستند می‌توانند با مکاتبه با وزارت صمت و پیگیری از طریق دفتر تخصصی صنایع پتروشیمی وزارتخانه تدابیر لازم برای رفع مشکل آنها اتخاذ شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *