سبزوار- ایرنا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری ‘سال رونق تولید’ گفت: رونق تولید توان صادراتی کشور را افزایش می دهد و جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش به سمت رشد سوق می دهد.

رمضانعلی سبحانی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رونق تولید و صادرات مرتبط هستند و تحقق شعار سال افزایش صادرات و شکوفایی اقتصادی کشور را به همراه دارد.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به جنگ اقتصادی دشمن و مشکلات، سال جدید را ‘رونق تولید’ نامگذاری کردند که تحقق آن نیازمند حمایت دولت، مجلس شورای اسلامی و آحاد مردم است.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان نیز با افزایش کیفیت کالاهای خود نقش موثری در فرهنگ خرید کالای ایرانی در سطح جامعه دارند. با رونق در خرید کالاهای داخلی نیز حرکت چرخهای اقتصاد روانتر شده و وضعیت معیشتی مردم بهبود می یابد.
وی افزود: دولت با ارائه تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان، مشوقهای صادراتی و تسهیل در صادرات، رفع موانع سرمایه گذاران و ورود بخش خصوصی زمینه رونق تولید را بیشتر از گذشته فراهم کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *