گروه استان‌ها- مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: تاکنون توانستیم ۳۰ هزار نفر از واجدین شرایط را در برابر ویروس کرونا واکسینه کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حسن رخ شاد امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون 50 هزار دوز واکسن کرونا به استان گیلان ارسال شده است اظهار داشت: از این تعداد توانستیم 30 هزار نفر از واجدین شرایط را در برابر ویروس کرونا واکسینه کنیم.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان اولویت تزریق واکسن کرونا را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ابتدا واکسن به کادر بهداشت و درمان بخش خصوصی و دولتی، جانبازان و ایثارگران شیمیایی و سایر حوزه‌هایی که با بیماران کرونایی سروکار دارند تزریق می‌شود.

رخ شاد با بیان اینکه تزریق واکسن به افراد بالای 80 سال نیز در استان گیلان در حال انجام است افزود: مراقبین سلامتی که در مراکز و پایگاه‌های بهداشتی محل زندگی آنها حضور دارند با این عزیزان تماس می‌گیرند و زمان و محل تزریق واکسن را به آنها اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به سالمندان بالای 80 سالی که تاکنون از مراکز بهداشت برای تزریق واکسن کرونا با آنها تماس گرفته نشده است تصریح کرد: این عزیزان می‌توانند از روز جمعه به سایت سلامت ایران مراجعه کرده و با وارد کردن کدملی خود از زمان دقیق تزریق واکسن خود مطلع شوند

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به تعداد بستر‌ی‌‌شدگان کرونایی در استان ابراز داشت: در حال حاضر 828 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 121 نفرشان در شبانه روز گذشته بستری شدند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *