ایسنا/کردستان رئیس کل دادگستری استان کردستان در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه نساجی شین بافت سنندج بازدید نمود .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بازدید ۲ ساعته از این کارخانه، اظهار کرد: شاه کلید و محور ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان بحث تولید است و دستگاه قضایی استان کردستان به صورت جدی بدنبال حمایت واقعی از تولید است.

وی تاکید کرد: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان را بررسی می‌کند و تا حد امکان از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان به ذکر محورهای اصلی فعالیت این ستاد پرداخت و افزود: میزان اشتغال واقعی واحدهای اقتصادی برای جامعه، امکان احیای مجدد واحد تولیدی، ارزیابی و بررسی میزان فعالیت و توانمندی مدیران واحدهای تولیدی در راستای حمایت از تولید و حفظ حقوق بیت المال و اختصاص تسهیلات دولتی و بانکی در محل صحیح خود، از محورهای اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: متاسفانه قریب به ۲ سال است که این کارخانه تولیدی تعطیل بوده و با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، هم اکنون ۵۸ نفر در این مجتمع تولیدی به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند که در صورت احیای کامل این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم در این مجتمع در ۶ ماهه سال آینده این میزان به بیش از ۱۲۰ نفر خواهد رسید و توان صادرات به کشورهای همسایه و رقابت با تولیدات سایر کشورهای منطقه را نیز خواهد داشت.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در پایان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان تمام توان خود را برای تحقق مانع زدایی‌ها و حمایت واقعی از تولید در استان بکار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که کارخانه نساجی شین بافت استان کردستان واقع در شهرک صنعتی سنندج ، از سال ۱۳۶۷ با تولید انواع پارچه های پنبه ای ، الیاف مصنوعی و متقال خام فعالیت نموده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تولید محصولات پارچه های تخت باف تار و پودی برای تولید لباسهای مانتویی ، کت و شلوار و … در راستای تولید ملی گام بر می دارد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *