از زمان شیوع این بیماری تا به حال سازمانهای بهداشتی یکی از راههای جلوگیری از انتقال آن را استفاده از ماسک می‌دانند.

 

از زمان شیوع این بیماری تا به حال سازمانهای بهداشتی یکی از راههای جلوگیری از انتقال آن را استفاده از ماسک می‌دانند. مطالعات نشان داده‌اند که استفاده از ماسک در اماکن عمومی خطر ابتلا به این بیماری را 60 تا 70 درصد کاهش می‌دهد.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که دنیا هنوز در مرحله حساس ابتلا به این بیماری قرار دارد که درمان قطعی برای آن وجود ندارد.

تئودور آدهانوم گربریسوس مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در کنفرانس خبری در ژنو اعلام کرد: «سرعت شیوع ویروس کرونا بالاست و سرعت جلوگیری از انتشار آن پایین است. این امر بدین معناست که نمی توان به سرعت این بیماری را کنترل کرد».

این سازمان اعلام کرده است که زدن ماسک تاثیر زیادی در جلوگیری از ابتلا به این بیماری دارد و از دستگاه تنفسی محافظت می‌کند.

اما دیگر نیازی نیست که برای خرید ماسک از منزل خارج شوید و خود را در خطر ابتلا به بیماری کرونا قرار دهید. شما به راحتی می‌توانید  خرید ماسک  و محصولات ضد عفونی کننده را از خانه از روی سایت داروخانه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

چرا باید از مکملهای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کنیم؟

سیستم ایمنی بدن انسان سامانه بسیار هوشمندی است که با کارکرد فوق العاده خود از بدن در برابر ویروس ها، باکتری ها و مواد مضر خارجی حفاظت می کند.

این سیستم با ورود هر ویروس و باکتری به بدن آنتی بادی خاصی را برای مقاله با آن تولید می کند و از بدن در برابر آسیبهای احتمالی آن و یروس و یا باکتری جلوگیری محافظت می کند.

در واقع می توان گفت سیستم ایمنی بدن مهم ترین سیستم بدن است. زیرا سلامت تمامی ارگانهای بدن را بر عهده دارد. به همین دلیل تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس ها و باکتری ها ( به خصوص ویروس کرونا که به امروزه به نگرانی بزرگی تبدیل شده است) اهمیت زیادی دارد.

مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن سبب می شوند بدن در برابر ابتلا به انواع ویروس مانند ویروس کرونا مقاوم شود. همانطور که بارها در رسانه ها خوانده اید این بیماری افراد بالغ را بیشتر از کودکان مورد هدف قرار می دهد. به همین دلیل افراد بالغ باید به تقویت سیستم ایمنی بدن خود بپردازند.

مکملهای تقویت سیستم ایمنی بدن که در داروخانه آنلاین ارائه می‌شوند دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو و سازمان بهداشت هستندو به بدنکمک می کنند تا در برابر ورود هرگونه ویروس و یا باکتری مقاوم باشد و به سرعت بیمار نشود.

داروخانه آنلاین به چه فضایی گفته می‌شود؟

داروخانه آنلاین داروخانه‌ای اینترنتی است که تمامی محصولات یک داروخانه را دارد و شما می‌توانید به راحتی از خانه وارد سایت داروخانه آنلاین شوید سپس  منو مورد نظر را انتخاب کنید، محصولات دارویی را با برندهای مختلف بررسی کنید و از قیمت آنها مطلع شوید.

توضیحات هر مکمل درکنار آن آمده است و مانند این است که پزشکی با صبر و حوصله هر محصول را برای شما توضیح می دهد. سپس در پایان می توانید با توجه به بودجه خود و با اطلاعات کامل مکمل دارویی مورد نظر را سفارش دهید. همچنین می توانید از مشاوره های رایگان داروخانه آنلاین بهره مند شوید. تمامی محصولات داروخانه آنلاین دارای مجوز از سازمان بهداشت و غذا و دارو هستند.

چه محصولاتی در داروخانه آنلاین ارائه می‌شوند؟

در  داروخانه آنلاین  محصولات زیر ارائه می‌شوند:

انواع مکملهای تقویت سیستم ایمنی بدن و ماسک را از داروخانه آنلاین بخواهید!

داروخانه آنلاین با فراهم سازی بستر امن اینترتی این امکان را برای خریداران به وجود آورده است تا انواع مکملهای مورد نیاز خود را تنها با یک کلیلک سفارش دهند و طی 24 ساعت در تهران و 72 ساعت در سایر شهرستانها تحویل بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *