نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تصمیمات لحظه‌ای در ممنوعیت و آزادسازی صادرات و واردات کالاهای اساسی نه تنها مشکل را حل نمی‌کند بلکه به تولیدکنندگان و صادرکنندگان ضربه می زند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رضا کریمی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی در جلسه علنی گفت: با تصمیمات لحظه‌ای در ممنوعیت و آزادسازی صادرات و واردات کالاهای اساسی نه تنها مشکل حل نمی‌شود بلکه به تولیدکنندگان و صادرکنندگان ضربه وارد می‌شود.

وی در تذکری به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با چه منطق اداری کارگزاران دفاتر مخابرات روستایی و شهری را تحت فشار قرار داده‌اید و آنها را دچار بلاتکلیفی کرده‌اید. این افراد بعد از 20 سال خدمت اکنون با تهدید امنیت شغلی‌شان به خطر افتاده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکری خطاب به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پروژه احداث مرکز درمانی نمین قریب به یک سال است که با اعتبار 20 میلیارد تومان توسط مرحوم نوربخش کلنگ‌زنی شده اما متأسفانه هنوز عملیاتی نشده است. لطفا دستورات لازم برای خرید مرکز درمانی شماره 2 اردبیل را صادر کنید.

وی خطاب به وزیر بهداشت گفت: آقای نمکی دستور دهید تذکرات اینجانب در خصوص مطالبات بهورزان مورد رسیدگی قرار گیرد و ضمن اقدام متقضی نتایج را به دفاتر اردبیل اعلام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *