ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت نساجی و پوشاک سبلان پارچه گفت: توسعه فعالیت سبلان پارچه جهش تولیدی در استان اردبیل ایجاد خواهد کرد.

انور حجازی‌نیا دوم تیرماه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه ماشین‌آلات صنعتی مجموعه سبلان پارچه از 54 شرکت در ۱۴ کشور دنیا خریداری شده است، گفت: سبلان پارچه به اذعان کارشناسان صنعت پوشاک جهان مدرنترین کارخانه جهان در این حوزه است؛ چراکه توان تولید بسیار بالای محصولات برای چهار فصل سال دارد.

حجازی‌نیا گفت: در طول سال‌های اخیر ناملایمات بسیاری با مجموعه سبلان پارچه صورت گرفت، ولی خوشبختانه با حضور آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه، نور امیدی بر پیکره تولید و صنعت تابید و اقدامات وی باعث شد کارخانه احیا شود.

وی با بیان اینکه در طول ماه‌های گذشته، سعی کردیم کلیه انحرافات موجود چندساله را اصلاح کرده و کارخانه را به روال عادی خود بازگردانیم، ادامه داد: در همین راستا در کمتر از ۵۰ روز ۵۰۰ نفر در سبلان پارچه مشغول به کار شدند که در مجموع، تعداد کارکنان از یک هزار و ۳۰۰ نفر گذشته و در آینده نزدیک به واسطه فعالیت سبلان پارچه یک جهش تولیدی در استان اردبیل رخ خواهد داد.

حجازی‌نیا افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مجموعه سبلان پارچه طی دو شیفت ۱۲ساعته و در آینده نزدیک چهار گروه طی ۳ شیفت به شکل شبانه‌روزی فعالیت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت سبلان پارچه از تولید ۴۰ میلیون قطعه لباس گوناگون به غیر از کت و شلوار به صورت سالانه در مجموعه سبلان پارچه خبرداد و تصریح کرد: افزایش تولیدات قطعا باعث افزایش اشتغال در این مجموعه خواهد شد.

وی در خصوص بازارهای هدف این شرکت، گفت: بازار اول برای این شرکت، کشور خودمان و خصوصا شهرهای پرجمعیت است و همچنین در خارج از کشور نیز اولویت با کشورهای حوزه بالتیک بوده و با توجه به اینکه بازار مسکو نیز از موقعیت خوبی برخوردار است و معادل نصف بازار جهان است برای آن نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت سبلان پارچه خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز نمایشگاه فروشگاه پوشاک در محل این کارخانه، فروش و صادرات پوشاک این شرکت نیز آغاز شده و فروش فقط در خود کارخانه انجام خواهد شد تا در قیمت‌ها تغییراتی ایجاد نشود.

حجازی‌نیا ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با حضور در نمایشگاه و یا بصورت مجازی اقدام به سفارش و خرید محصولات مورد نیاز خود کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *