ساک دستی پارچه ای در خیلی از موارد نسبت به کیسه های نایلونی دارای مزیت و برتری می باشد که در ادامه به این موارد اشاره می شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مطابق آمار در چند سال گذشته در ایران سالانه نزدیک به ۳ میلیون تن کیسه نایلونی تولید می‌شود. به نحوی که اگر میلیون‌ها بشکه نفتی که برای این کار مصرف می‌شوند را نادیده بگیریم، دانستن این که حتی یک درصد از این میزان پلاستیک نیز بازیافت نمی‌شود، بسیار تکان دهنده خواهد بود. چراکه روشن می‌کند زیاده خواهی ما انسان‌ها چگونه دارد به نابودی تدریجی محیط‌زیست منجر می‌شود. در این میان یکی از راه حل‌هایی که توسط کارشناسان محیط‌زیست به ما ارائه شده است، استفاده از انواع ساک دستی پارچه‌ای است. وسیله‌ای که در همین چند سالی که جایگزین کیسه‌های نایلونی شده است، توانسته از این آزمون سربلند بیرون بیاید.

مزایایی ساک دستی پارچه‌ای

ساک دستی پارچه‌ای در خیلی از موارد نسبت به کیسه‌های نایلونی دارای مزیت و برتری می‌باشد که چند مورد از این موارد را ذکر می‌کنیم:

کاربردی بودن ساک دستی پارچه‌ای: مهم‌ترین مزیت ساک پارچه‌ای، فواید آن‌ها در برابر مضرات کیسه‌های نایلونی است. همان‌طور که می‌دانید کیسه‌های پلاستیکی از ماده‌ای شیمیایی به نام پلی‌اتیلن ساخته می‌شوند. موادی که در اثر مجاورت با غذاهای گرم مانند نان تازه، جذب آن شده و می‌توانند برای سلامتی بسیار زیان بار باشند. تا حدی که امکان سرطان‌زا بودن این مواد نیز همواره مورد تأیید کارشناسان سلامت بوده است.

قیمت مناسب: اگر به دنبال یک کیف پارچه‌ای ارزان برای معرفی برند و ارائه محصول خود هستید، بهترین انتخاب برای شما ساک دستی‌های پارچه‌ای هستند. قیمت ساک دستی پارچه‌ای تبلیغاتی ارزان است و شما می‌توانید این محصول را به تعداد مورد نیاز و با طرح و رنگ موردنظر خود سفارش دهید. این محصول علاوه بر کاربردی بودن، یکی از ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی است که می‌توانید برای برند خود تهیه کنید.

حمایت از محیط زیست: ا ستفاده از ساک دستی پارچه‌ای، نه تنها سلامت ما و دیگران را تضمین می‌کند، بلکه رویکرد حامیانه‌ای نیز نسبت به محیط زیست محسوب می‌شود. به همین خاطر همواره به شرکت‌ها و مؤسسات نیز توصیه می‌شود به‌جای استفاده از کیسه‌های نایلونی، از انواع کیسه و ساک دستی پارچه به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنند.

قابلیت استفاده مکرر: یکی از مزایای دیگر ساک دستی پارچه‌ای، قابلیت استفاده مکرر آن است؛ زیرا این ساک‌های پارچه‌ای از مواد اولیه قابل شستشو تهیه می‌شوند و برخلاف کیسه‌های نایلونی یک‌بارمصرف این قابلیت را دارند که بارها شسته شده و مورد استفاده قرار بگیرند.

به دلیل پرستیژ بالای ساک دستی پارچه‌ای نسبت به کیسه‌های نایلونی، قیمت پایین این محصول به دلیل وزن بسیار سبک آن است. همچنین مزایایی که در فوق ذکر شد کاربرد تبلیغاتی ساک پارچه‌ای در چند سال گذشته به شدت افزایش پیدا کرد و در صنعت تبلیغات و بسته بندی جایگزین نایلون شده است. تولیدی ساک دستی پارس کاور که یکی از مطرح ترین تولیدهای ساک دستی در کشور است با تولید و چاپ اختصاصی ساک دستی برای هر کسب و کاری استفاده تبلیغاتی از این محصول را برای تمام کسب و کارها فراهم نموده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *