یک مقام مسئول در سازمان توسعه تجارت ایران از سفر یک هیات تجاری از قزاقستان به تهران در اواخر خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، رحمت‌الله خرمالی از هماهنگی‌های لازم با مرکز توسعه صادرات قزاقستان جهت حضور یک هیات تجاری در تهران خبرداد.

سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران افزود: عظمت عسگراف، رئیس شرکت کازترید قزاقستان (مرکز توسعه صادرات قزاقستان) هفته گذشته با حضور در تهران با مسئولان سازمان توسعه تجارت ج.ا. ایران دیدار کرد.

خرمالی ادامه داد: در این ملاقات در خصوص موضوعاتی از قبیل افزایش حجم مبادلات تجاری، تبادل لیست کالاهای مورد نیاز دو طرف، هماهنگی جهت بازدید از شرکت های دارویی، دانش بنیان و لوازم خانگی در سفر آتی این شرکت به تهران تبادل نظر شد.

وی بیان داشت: همچنین مقرر شد با توجه به در پیش بودن سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران در اواخر خردادماه سال جاری، یک هیأت تجاری نیز در این زمان به تهران سفر کند.

به گفته سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران با هماهنگی های انجام شده، عظمت عسگراف، رئیس شرکت کازترید قزاقستان (مرکز توسعه صادرات قزاقستان) بازدیدی از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی) داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *