نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با اشاره به اهمیت امنیت غذایی از وزارت جهاد کشاورزی خواست نسبت به کاهش هزینه های کاشت، داشت و برداشت لوبیای روغنی و پنبه در استان های شمالی تدبیر کند.

به گزارش بازار، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س)، گفت: پنبه و لوبیای روغنی هزینه داشت، کاشت و برداشت بسیار زیادی دارد لذا با توجه به اهمیت امنیت غذایی، در صورت بی توجهی به این مهم کاشت لوبیای روغنی در سال آینده با مشکل مواجه خواهد شد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی درخواست دارم برای کاهش هزینه های کاشت، داشت و برداشت لوبیای روغنی و پنبه استان گلستان و استان های شمالی تدبیر کنند.

وی با اشاره به وضعیت سد قره سوز زرین گل، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ۱۶ شهریور سال ۹۳، وزارت اقتصاد۹۰ میلیون یورو از بانک توسعه برای تکمیل این سد پرداخت کرده اما رئیس بانک مرکزی آن را تخصیص نداده است لذا باید تدبیری صورت بگیرد تا با تکمیل سد راندمان تولید در حوزه کشاورزی افزایش پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، اضافه کرد: مردم از مجلس انتظار دارند که این موضوع را پیگیری کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *