گرگان- یزدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان گفت: نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی گلستان فرصتی برای نمایش وعرضه آخرین توانمندی‌ ونوآوری‌های نوین است.

به گزارش خبرنگار بازار مهرداد یزدی ظهر دوشنبه در نشست خبری رسانه های استان، اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی ماشین‌های کشاورزی، ادوات، تجهیزات، سیستم‌های آبیاری و صنایع وابسته استان ۱۲ تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های بین المللی گرگان برگزار می شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان گفت: این نمایشگاه در مساحتی حدود هشت هزار مترمربع در فضای مسقف و باز نمایشگاه بین‌المللی گلستان برپا می شود.

وی ادامه داد: شرکت‌های تولیدی ادوات کشاورزی از استان‌های گلستان، تهران، مازندران، خراسان رضوی، قم، مرکزی، البرز، کردستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، اصفهان، لرستان و همدان در این نمایشگاه حضور دارند.

یزدی با بیان اینکه ۹۱ غرفه در این نمایشگاه فعال خواهد بود، گفت: این نمایشگاه تخصصی‌ترین رویداد نمایشگاهی ایران در حوزه ماشین‌ آلات و ادوات کشاورزی و سیستم‌های آبیاری محسوب شده و جزء سه نمایشگاه برتر کشور است.

به گفته او، در بخش ادوات و ماشین‌های کشاورزی ۶۱ تولید کننده و صنعت‌گر، در حوزه تجهیزات و سیستم‌های آبیاری ۲۴ مشارکت کننده و در بخش پهپادها، شرکت‌های دانش بنیان و ارگان‌های دولتی شش مشارکت کننده حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت کنندگان در این رویداد در گروه های تخصصی حضور یافته و آخرین توانمندی‌های خود را در بخش کشاورزی، ماشین‌ها، ادوات، نوآوری‌ها، سیستم‌های جدید آبیاری مطابق با استراتژی تبیین شده گلستان عرضه می‌کنند.

یزدی از برگزاری رویدادی با نام «اگری شو» در حاشیه نمایشگاه یاد کرد و گفت: در کارکرد «اگری شو» ماشین‌ آلات و ادوات کشاورزی در اراضی و فضای باز نمایشگاهی به مساحت یک هکتار به نمایش گذاشته می شود.

وی نمایشگاه صنعت کشاورزی را پل بین تولید کننده و مصرف کننده برشمرد و اضافه کرد: در چنین رویدادهایی توانمندی‌های استان با هدف مدیریت در مصرف نهاده‌ها، حفظ آب و خاک (بی‌خاک‌ورزی) به نمایش گذاشته می شود.

یزدی یادآور شد: این رویداد به عنوان منابع پایه تولید، آشنایی شرکت کنندگان با آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت به شمار می رود.

او در خاتمه با تاکید بر اینکه نمایشگاه ادوات کشاورزی همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به روی علاقمندان باز است، تصریح کرد: بیش از ۵۳ تولید کننده در حوزه صنعت کشاورزی در استان فعالیت می کنند که از این حیث گلستان جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *