دستمال کاغذی

سطوح کثیف آشپزخانه؟ آن را با یک دستمال کاغذی تمیز کنید. خشک کردن بشقاب ها؟ با کمک دستمال کاغذی. تمیز کردن قسمتی از اجاق گاز از چربی؟ دستمال کاغذی، تمیز کردن سس ریخته شده روی کابینت؟ با دستمال کاغذی!

کیبورد و موس آرمو مدل AK6123
این کاغذ جاذب در هر خانه ای ضروری است و ما همیشه تعدادی از آن را در دست داریم؛ اما اگرچه ممکن است به نظر برسد که یک دستمال کاغذی راه حل همه مشکلات ما است، اما چند مورد وجود دارد که نباید برای آنها، از دستمال کاغذی استفاده کنید.

مبلمان چوبی
اگر گرد و غبار روی مبلمان چوبی خود را با یک دستمال کاغذی پاک کنید، احتمال خراش این اشیاء زیبا وجو دارد که مسلما مطلوب نیست! برای اینکه میز و کمد چوبی شما زیبا به نظر برسد، از یک پارچه نرم و یک قطره لاک استفاده کنید.

عینک
اگر روی عینک خود (چه آفتابی، چه طبی) لکه دیدید، ممکن است سریعا بخواهید با دستمال کاغذی آن را تمیز کنید، اما واقعاً نباید این کار را انجام دهید. اکثر شیشه ها یک لایه محافظ روی خود دارند و اگر روی آن دستمال کاغذی بمالید می توانید آن را خراش دهید! یک عینک جدید بسیار گرانتر از یک پارچه خوب برای تمیز کردن شیشه عینک است، بنابراین بهتر است به جای استفاده از دستمال کاغذی، یکی از این پارچه ها را خریداری کنید.

موبایل
صفحه نمایش موبایل شما نیز بسیار آسیب پذیر در برابر خط و خش است، بنابراین هرگز نباید آن را با یک دستمال کاغذی تمیز کنید. برای از بین بردن لکه ها از یک پارچه میکروفیبر استفاده کنید و اگر می خواهید صفحه را با دقت بیشتری تمیز کنید، دستمال را الکلی کنید. به این ترتیب، موبایل شما هم تمیز شده است و هم هنوز مانند قبل، نو به نظر می رسد.

تلویزیون و کامپیوتر

مورد دیگر عدم استفاده از دستمال کاغذی، پاک کردن شیشه تلویزیون، کامپیوتر و لپ تاپ با آن است؛ بهترین وسیله برای پاک کردن این اشیاء هم، استفاده از دستمال میکروفایبر است تا مطمئن باشید که به صفحات حساس این وسایل آسیبی وارد نمی شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *