گروه استان‌ها- سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان گفت: ارزش ریالی کشفیات پلیس در بحث قاچاق کالا در سال جاری افزایش ۶۵ درصدی داشته است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی صبح امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه امسال پلیس امنیت اقتصادی استان در سطح فرماندهی انتظامی تشکیل شده است اظهار داشت: ارزش ریالی کشفیات پلیس در بحث قاچاق کالا در پنج ماهه نخست سال جاری 65 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تمرکز ما بر پرونده‌های بالای یکصد میلیون تومان بوده که 19 درصد افزایش داشته است گفت: با وجودی که کشفیات احشام قاچاق در استان کرمان کاهش داشته است اما اخیراً شاهد افزایش قاچاق احشام در استان هستیم.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان ادامه داد: بیشترین کشفیات ما در استان در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است که با سلامت مردم و جامعه در ارتباط بوده و خطرات زیادی دارد.

وی با بیان اینکه قاچاق آرد و گندم در استان کرمان زیاد است و پلیس با جدیت با این مسئله برخورد می‌کند گفت: شیوه نامه‌ای برای برخورد با قاچاق احشام تنظیم شده که ایراداتی دارد.

میرحبیبی با اشاره به اینکه دام عشایر استان کرمان همچنان مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد افزود: یک مورد را ویژه پیگیری کردیم که از یک استان دیگر ردیابی شده بود اما به عنوان دام عشایر آزاد شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با بیان اینکه قاچاق شیرخشک صنعتی از استان کرمان زیاد است گفت: شیر خشک یک محصول استراتژیک برای کشور بوده و متاسفانه به عناوین مختلف در حال قاچاق است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *