باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۵ هزار و ۹۵ قلم لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه در شرق تهران فردی لوازم آرایشی و بهداشتی با ارزش پایین‌تر تهیه و پس از بسته بندی با لوگوی شرکت‌های معروف به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم عملیات پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان کرمان شد، ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که متهم در طبقه همکف ساختمان محل سکونتش بسته بندی‌های لوازم بهداشتی و آرایشی را تغییر می‌دهد.

این مقام انتظامی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری متهم و بازرسی از محل به مخفیگاه وی اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم ۳۹ دستگاه لیبل زن برقی و ۵ هزار و ۷۸۳ قوطی خالی و ۱۵ هزار و ۹۵ لوازم آرایشی و بهداشتی دارای ارزش پایین کشف شد.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهم در بدو دستگیری در همان محل به جرم ارتکابی اش اعتراف کرد، گفت: متهم اظهار کرد، لوازم آرایشی و بهداشتی را در جعبه و قوطی‌های جدید بسته بندی و پس از لیبل زنی و نصب لوگوهای برند با ارزش بالاتری در بازار مصرف توزیع می‌کرده است.

وی در پایان به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره کرد و ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *