تهران- ایرنا- نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران ویژند» برای نمایش محصولات برندهای تخصصی در حوزه مد و لباس از امروز دوم مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه «ایران ویژند» ویژه نمایش محصولات برندهای تخصصی در حوزه مد و لباس،  امروز دوم مردادماه با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت  و جمعی، مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، دکتر عادل پیغامی عضور شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

این رویداد تا پنجم مرداد با تکیه‌بر توانمندی طراحان، تولیدکنندگان و برندها از بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، میزبان علاقه‌مندان و فعالان صنایع نساجی و پوشاک در رشته‌های گوناگون است.

جمعی از فعالان حوزه مد و لباس شامل تولیدکنندگان، مدیران مؤسسات تک منظوره و چند منظوره و شرکت ‌های دانش‌ بنیان فعال در حوزه ‌های طراحی پارچه و لباس، محصولات عفاف و حجاب، کیف و کفش، زیورآلات و بسته ‌بندی در این رویداد جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

آغاز به‌کار «ایران ویژند» برای ارائه دستاوردهای مد و پوشاک

نمایش، پایش، ارزشیابی و ترویج لایه‌ها و فعالان و فعالیت‌های مختلفی که در زنجیره تامین مد و پوشاک ایرانی اسلامی نقش دارند، حمایت از تولیدکننده ‌ها و برندهای ایرانی در حوزه پوشاک و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و نمایش توانمندی آنها به عنوان اصلی ترین هدف برگزاری این رویداد عنوان شده است.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۵ استان، بیش از ۲۰ کشور به عنوان شرکت‌کننده -عمدتا کشورهای منطقه هستند- و همچنین بیش از ۱۰۰ فعال حوزه مد و لباس پوشاک ایرانی اسلامی برگزار شده است. انواع شرکت‌کنندگان از خانه‌های خلاق و فناوری‌های پارچه تا شتاب دهنده‌های صادرات و بسته‌بندی که البته در وسط این مدار، تولیدکنندگان مانتو، چادر و پوشاک ایرانی اسلامی قرار دارند، هستند.

گروه های کالایی ایران ویژند شامل محصولات و برندهای پوشاک زنانه استانهای کشور، چرم، سامانه مد و لباس کشور، دانشکده مهارت و کارآفرینی پوشاک، چادر ایرانی و روسری است.

آغاز به‌کار «ایران ویژند» برای ارائه دستاوردهای مد و پوشاک

نمایشگاه  مد و لباس ایرانی اسلامی فجر با مشارکت استان های کشور، پاویون کشور افغانستان و چین در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع در سالن ۳۱ دایر است.

ایران ویژند از ساعت ۸ الی ۱۵ و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان این حوزه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *