گروه استان‌ها ـ نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس ‌گفت: برای توسعه کارخانه نساجی شماره ۳ مازندران، بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی این کارخانه تعیین تکلیف می‌شود.

کیوان مرادیان کوچکسرایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، از ورود هیئت حمایت از صنایع و اعضای شورای تامین قائم‌شهر از کارخانه نساجی مازندران خبر داد و اظهار کرد: در بازدیدی که به همراه اعضای هیئت حمایت از صنایع و اعضای شورای تامین شهرستان قائم‌شهر از کارخانه نساجی مازندران داشتیم، رکود این صنعت قابل لمس بود و برای برون رفت این صنعت از بحران، در حال برنامه ریزی هستیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با بیان اینکه کارخانه نساجی مازندران که سال گذشته میزبان رئیس سابق قوه قضاییه آیت‌الله رئیسی بود و در آن مشکلات بسیار زیاد این کارخانه از جمله بدهی آن، توسط کارگران مطرح شد و بعد از آن توسط نمایندگان مجلس و قوه قضاییه پیگیری های مختلفی شد، گفت: با ورود جدی مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین شهرستان قائم‌شهر، قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های کشور شامل حال نساجی مازندران شد و مقرر گردید تا کارخانه نساجی مازندران تحت این هیئت ادامه فعالیت بدهد.

مرادیان با اشاره به اینکه در این بازدید که با نگاه حمایتی از کارخانه نساجی و بخصوص کارگران آن انجام شد، افزود: بر اساس گزارشات رسیده از بدهی های کارخانه نساجی و مشکلات کارگران این کارخانه و بدهی 400 میلیاردی تومانی، موجب شد تا پیگیری انجام پذیرد و هیئت حمایت از صنایع جهت بقا و کمک به کارخانه بزرگ نساجی ورود کند.

وی یادآورشد: در جلسه اضطراری شورای تامین که در کارخانه نساجی برگزار شد، اعضای هیئت حمایت از صنایع قول تزریق منابع مالی کافی جهت فعالیت بهتر را به ما دادند تا نوید خبرهای خوب برای این کارخانه و شهروندان قائم‌شهری خواهد بود.

مرادیان در ادامه با اشاره به اینکه نمی‌گذاریم پول بیت المال دست عده‌ای رانت‌خوار بیفتد، خاطرنشان کرد: مردم و کارگران این کارخانه باید منتظر خبرهای خوب در مورد کارخانه و مالکیت آن باشند و قطعا تا آخر پای احقاق حق کارگران ایستادگی خواهم شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *