به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدجواد ساداتی‌نژاد گفت: در سال ۱۴۰۲ با تغییر نگرش و ایجاد یک خط مشی جدید در حوزه رسانه‌ای کشاورزی کشور، باید جایگاه شایسته‌ای برای رسانه‌های بخش کشاورزی پایه‌ریزی کنیم، تا در سال‌های آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که رسانه یک ضرورت برای بخش کشاورزی کشور است، افزود: بخش کشاورزی عامل قدرت در کشور است و برای حمایت از کشاورزان باید جایگاه رسانه‌ها در بخش کشاورزی را برای مردم بازتعریف کرده و از ظرفیت رسانه‌ها برای نمایان کردن نقاط قوت بخش کشاورزی و رفع نقاط ضعف استفاده کنیم.

وی با بیان این که اقتدار غذایی به اقتدار رسانه‌ای نیاز دارد، خاطرنشان کرد: کشاورزی بخش قدرتمندی است که به رسانه‌های قدرتمند نیاز دارد، بنابراین رسانه‌ها با تغییر نگرش و استفاده از ابزار‌ها و روش‌های جدید رسانه‌ای و با جهاد تبیین در حوزه غذا و کشاورزی، می‌توانند رسالت خود را به انجام برسانند.

ساداتی‌نژاد با اشاره به شعار امسال با نام “رشد تولید و مهار تورم”، تاکید کرد: سازمان تعاون روستایی یکی از اصلی‌ترین بخش وزارت جهاد کشاورزی در مهار تورم است و در این راستا رسانه‌ها و نشریات تخصصی بخش کشاورزی باید تعاون روستایی را به عنوان سازمان حامی کشاورزان ایران در انجام این رسالت مهم یاری کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *