مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: بنادر، انبارها، سیلوها و همه زنجیره‌های مرتبط نظیر کارخانجات آرد، سیلوهای بخش خصوصی و نانوایی فعال هستند.

نویسنده: برهان محمودی

یزدان سیف گفت: بنادر، انبارها، سیلوها و همه زنجیره‌های مرتبط نظیر کارخانجات آرد، سیلوهای بخش خصوصی و نانوایی فعال هستند. این تصمیم برای اجرای بخشنامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و پیرو دستور رئیس جمهور مبنی بر کاهش تراکم نیروهای مستقر در دوایر دولتی و عمومی و در راستای ایجاد آرامش در بازار کالاهای اساسی کشور در این برهه زمانی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: به تشخیص مدیران ستادی و استانی، برخی مشاغل که امکان انجام وظایف در خارج از محل اداری و به صورت دورکاری وجود دارد با ارائه ساعات انجام فعالیت در منزل به همراه گزارش کار مربوطه می‌توانند وظایف خود را در خارج از فضای اداری انجام دهند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: با توجه به اهمیت انجام وظایف و فعالیت‌های محوله شرکت از یک سو و کاهش تراکم نیروهای موجود در دفاتر ستادی و استانی لازم است بخشی از نیروهای شرکت بازرگانی دولتی ایران حسب کارکردها و وظایف مرتبط، به صورت گردشی، نوبت کاری و شیفت با تاکید دور کاری وظایف خود را به نحوی انجام دهند که ضمن کاهش تراکم حضور فیزیکی افراد، انجام وظایف محوله به ویژه تأمین و توزیع کالاهای اساسی با اختلال مواجه نشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *