اردبیل- دشتبانی، مدیرکل تعاون روستایی اردبیل گفت: تاکنون ۵۰ درصد مطالبات پنبه‌کاران شمال استان پرداخت شده است.

ابوالفضل دشتبانی در گفت‌وگو با خبرنگاربازار، اظهار کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پنبه‌کاران از طریق بانک‌های کشاورزی و توسعه تعاون پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: چهار هزار پنبه‌کار پاییز امسال محصول خود را تحویل مراکز تعاون روستایی داده بودند که با خرید تضمینی مبالغ آنها در حال پرداخت است.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: با پرداختی ۱۵۰ میلیارد تومانی اخیر در مجموع تاکنون ۵۰ درصد مط
البات پنبه‌کاران زحمتکش شمال استان اردبیل به حساب آنها واریز شده است.

دشتبانی افزود: تلاش مسئولان ملی و استانی بر این است تا هر چه سریعتر ۵۰ درصد مابقی مطالبات پنبه‌کاران نیز پرداخت شود تا شرایط مطلوبی را در استان اردبیل شاهد باشیم.

تأمین میوه و اقلام مورد نیاز مردم در آستانه سال نو و ماه رمضان

مدیرکل تعاون روستایی اردبیل از تأمین اقلام و توزیع میوه شب عید با همکاری تعاون روستایی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تأمین و نگهداری میوه شب عید و فعالیت‌های انجام شده در این بخش مثبت و مناسب بوده و ما در این زمینه مشکل خاصی را نداریم.

وی از آمادگی کامل تعاون روستایی و شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی در تأمین و توزیع اقلام اساسی مردم خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم بدون مشکل خاص در ایام پایانی سال توزیع این اقلام را به شکل مطلوب شاهد باشیم.

دشتبانی بیان کرد: به میزان کافی پرتقال و سیب از باغداران مشگین‌شهری و شمال کشور خریداری و در انبارهای استاندارد نگهداری می‌شود تا در هفته آینده شاهد توزیع میوه شب عید در سطح بازار باشیم.

مدیرکل تعاون روستایی اردبیل تصریح کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار میوه، رفاه حال مردم استان و جلوگیری از افزایش غیراصولی قیمت‌ها با نظارت کامل دستگاه‌های نظارتی انجام شده و شاهد عملیاتی و اجرایی شدن این طرح و توزیع میوه شب عید با برپایی ایستگاه‌های مورد نظر خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *