جلسه برنامه ریزی جهت حضور پرقدرت برندهای ایرانی در نمایشگاه پوشاک مسکو با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت و جمعی از تولید و صادرکنندگان پوشاک برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت، جلسه هماهنگی حضور پرقدرت در نمایشگاه پوشاک مسکو با حضور علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت، جمعی از تولید و صادرکنندگان پوشاک و نساجی و روسای اتحادیه های آنان برگزار شد.

در این جلسه نقاط ضعف برگزاری پاویون ایران در نمایشگاه های گذشته مورد بررسی قرار و برنامه ریزی لازم جهت رفع نقاط ضعف و حضور پر قدرت در نمایشگاه اسفندماه صورت گرفت.

همچنین مشکلات صادراتی صنعت پوشاک نیز مورد بررسی قرار گرفت و در این زمینه پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت از مساعدت این سازمان جهت حل مشکلات گمرکی صادرکنندگان پوشاک خبر داد.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با قرار گرفتن محصولات صادرکنندگان پوشاک در فهرست کریدور سبز گمرکی میان ایران و روسیه، سرعت حمل کالا افزایش می یابد و بخش عمده ای از مشکلات صادرکنندگان حل می شود.

در این جلسه همچنین در خصوص کشت فراسرزمینی پنبه، نحوه تامین ارز شرکت در نمایشگاه، کاهش هزینه های تولید مواد اولیه، حمایت صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان و پرداخت ۵۰ درصد هزینه های اقامت حضور در نمایشگاه اسفندماه به صورت یارانه بحث و تبادل نظر شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *