توزیع کیسه های پارچه ای در منطقه 15خبرگزاری آریا – معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اجرای ویژه برنامه های منطقه 15 در هفته بدون پلاستیک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15؛ اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 گفت: ویژه برنامه های هفته بدون پلاستیک با همکاری ادارات آموزش‌ شهروندی و محیط زیست به منظور آگاه‌سازی شهروندان در رابطه با مخاطرات استفاده از کیسه‌های پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و نهادینه‌ کردن الگوهای فرهنگی در زمینه کاهش استفاده از این مواد در سطح جامعه و ضرورت جایگزینی آن‌ها با کیسه‌های پارچه ای، ظروف گیاهی و کاغذی و سایر جایگزین‌ها برگزار می شود.

او در ادامه افزود: این برنامه ها شامل برگزاری وبینارها و دوره های آموزشی با موضوع کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی، آموزش چهره به چهره با محوریت ضرورت عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی، توزیع کیسه های پارچه ای در سطح میادین میوه و تره بار، انتشار مطالب، موشن گرافی، کلیپ و پوستر در فضاهای مجازی، اجرای طرح اصناف بدون کیسه پلاستیکی و … از جمله برنامه های اجرایی است.

این گزارش حاکیست، ویژه برنامه های هفته بدون پلاستیک از 19 تیر با محوریت توزیع کیسه های پارچه ای و آموزش شهروندان در منطقه آغاز شده و تا 25 تیر ادامه دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *