ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم نهبندان و سربیشه گفت: بعد از تعطیلی واحد پنبه نسوز نهبندان مقرر شد نسبت به احداث واحد جایگزین اقدام شود که وزیر کار در این زمینه دستوراتی را داد.

مصطفی نخعی، سه شنبه شب ۲۰ مهر در جمع خبرنگاران در خصوص دیدارش با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: یکی از این مسائل مورد بحث در این دیدار، احداث واحد تولیدی جایگزین پنبه نسوز نهبندان بود که سال‌ها قبل به واسطه برخی از ملاحظات زیست محیطی تعطیل شده بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: لازم به ذکر بود که پس از تعطیلی واحد پنبه نسوز نهبندان مقرر شد شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی نسبت به احداث واحد جایگزین اقدام کند که متأسفانه تاکنون اقدام خاصی انجام نشده است.

وی بیان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور دادند که ضمن تجدید ارزیابی اقتصادی طرح‌های مورد نظر اقدام عاجل و سریعی در خصوص ایجاد و راه‌اندازی یک واحد جایگزین در شهرستان نهبندان برابر توافقات قبلی انجام شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: موضوع دوم مورد گفت و گو با وزیر کار درباره احداث نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی در شهرستان نهبندان و همچنین یک واحد نیروگاه بادی در بخش درح شهرستان سربیشه با توجه به قابلیت و ظرفیت‌های آن منطقه بود که وزیر نیز در این زمینه دستوراتی به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دادند.

نخعی بیان کرد: همچنین باتوجه به پیگیری مستمر در یک سال گذشته و کارهای کارشناسی دستور تأسیس شعبه تأمین اجتماعی مستقل در سربیشه توسط وزیر صورت گرفت که به زودی شاهد راه اندازی شعبه مستقل تأمین اجتماعی در سربیشه خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *