مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه افزایش قیمت مواد شوینده اجتناب ناپذیر است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

اسماعیل مهدی پور در برنامه گفتگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر گفت: کالا‌های شوینده و بهداشتی مشمول قیمت گذاری تکلیفی سازمان حمایت نیست و ملاک سازمان حمایت در این گونه موارد تابع اسناد بالادستی است و بر مبنای آن‌ها قیمت گذاری را انجام می‌دهد.

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت با تاکید بر این که سازمان حمایت نمی‌تواند خلاف قانون کاری انجام دهد افزود: مؤلفه‌های متفاوتی بر قیمت محصولات بهداشتی و شوینده‌ها مؤثر است، بخشی از مواد اولیه این‌ها وارداتی است و بخشی هم در بورس کشف قیمت می‌شود و وقتی قیمت این مواد بالا می‌رود افزایش قیمت نهایی محصولات اجتناب ناپذیر است.

بختیار علم بیگی رئیس انجمن صنایع شوینده نیز گفت: در اردیبهشت ماه هم یکبار افزایش قیمت محصولات بهداشتی و شوینده‌ها را داشتیم.

علم بیگی با اشاره به افزایش نرخ ارز افزود: قبلا مواد اولیه و پتروشیمی را با ارز ۴۲۰۰ می‌خریدیم و باور کنید با این افزایش قیمت‌ها سودی که باید همکاران ما ببرند نمی‌برند.

او با اشاره به اهمیت اشتغالزایی بخش تولید محصولات بهداشتی گفت: هرگز دلمان نمی‌خواهد قفسه‌های فروشگاه‌ها ومغازه ها از محصولات شوینده و بهداشتی خالی بماند و دولت باید ما را کمک کند تا نه تنها تولید متوقف نشود که جهش تولید هم رخ دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *