دستمال کاغذی ها از تولیداتی هستند که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرند. این محصولات در مدل های مختلفی موجودند که کاربری های خاص خود را دارند.

یکی از وسایل مهم در رعایت اصول بهداشتی و نظافت شخصی دستمال کاغذی بوده که این روزها در تنوع و حجم وسیعی در دسترس هستند و توسط شرکتهای گوناگون مانند برند تولیدی نازگل، تنو، سافتلن و غیره در قیمت مختلف در حجمهای ۲۰۰ برگ و بیشتر عرضه شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

این محصول در طرحهای متنوعی تولید می شود که به عنوان مثال دستمال کاغذی صورت، آشپزخانه، ماشین، و غیره را شامل می شود و آنها بخشی از عادات بهداشتی سالم ما شده اند زیرا دارای مزایا و فواید زیادی هستند.

امروزه مشاغل بسیار زیادی از جمله هتلها، رستورانها و کافه ها در حال حاضر به بسته های فراوانی از دستمال کاغذی مجهز شده‌اند و این یک کالای ضروری در این محیط به شمار می آید که این باعث می‌شود بازدیدکنندگان احساس کنند که تمامی موارد بهداشتی در این مرکز رعایت شده و حس بهتری به آنها دست می دهد.

همواره میزان لطافت، نرمی و کیفیت الیاف به کار رفته درون محصول تعیین کننده قیمت دستمال کاغذی بوده و البته تعداد برگ قرار گرفته درون هر جعبه هم که از ۲۰۰برگ تا ۵۰۰برگ متغیر می باشد هم درون این روند قیمتی تاثیر گذار است.

اکثر افرادی که به طور مرتب شروع به استفاده از دستمال کاغذی کرده اند یا قصد دارند استفاده از آن را شروع کنند، این سوال را در ذهن دارند که آیا استفاده از دستمال کاغذی برای سلامتی خوب است یا مضر؟

پاسخ اکثریت مردم بله می باشد زیرا کاغذهای دستمال کاغذی به دلیل برخی ترکیبات شیمیایی که درون آنها وجود داشته و برای رنگ و لطافت به آن اضافه می شود، عوارض جانبی ناچیزی دارند.
تجارت صادرات و خرید عمده دستمال کاغذی باکیفیت

دستمال کاغذی یکی از محصولات بهداشتی‌ سلولزی است که انواع مختلفی دارد(معمولی، فانتزی، دستمال جیبی، دلسی یا توالت، اقتصادی و حوله) و هم خانواده های دیگر این محصولات را پوشک بچه، انواع پوشک بزرگسالان، دستمال‌های مرطوب آرایشی و بهداشتی‌ و… تشکیل می‌دهند.

دستمال کاغذی استاندارد، دستمالی که در تعداد برگ و اندازه و ابعاد با آنچه روی جعبه نوشته شده است، یکیست، همچنین الیاف آن برای استفاده و تولید، الیاف با کیفیتی باشد.

دستمال کاغذی از جمله محصولاتی است که جزء نیازهای اولیه هر خانه و محیط بهداشتی محسوب می‌شود، متاسفانه برخی از اشخاص بدون اطلاع از خصوصیات و کیفیت محصولات بهداشتی اقدام به خرید این کالا می‌کنند، بنابراین آگاهی از خصوصیات یک دستمال کاغذی با کیفیت مطلوب می‌تواند در سلامت اعضا خانواده خیلی تاثیرگذار باشد.

دلایل افزایش قیمت خرید دستمال کاغذی ضخیم نازگل

باید از دستمال کاغذی با برندی استفاده کنیم که در کیفیت مواد اولیه و الیاف استفاده شده در آن، تقلبی صورت نگرفته باشد و این نکته را هم نباید فراموش کرد که قیمت دستمال کاغذی تنها مشخصه مرغوبیت آن نیست، بلکه باید جنس آن ها، نشان استاندارد داشته باشد این یعنی بدون پرز، الیاف خرد شده، سوراخ و ذرات خارجی است، یک برگ آن مقابل نور پراکندگی الیاف به طور یکنواخت را نشان میدهد و درساختار آن از رنگ های مجاز و ثابت که سلامت را به خطر نمی اندازند به کار رفته است همچنین بعد از خیس شدن نباید پودر و خرد شود خرد شدن دستمال هنگام استفاده برای آبریزش بینی باعث ورود پرز و الیاف کاغذ به مجاری تنفسی شده و موجب عفونت و بیماری سینوس‌ها می گردد.
دستمال کاغذی ضخیم

از دستمال کاغذی ضخیم برای خشک کردن دست و صورت در مکانهای مختلف استفاده می شود که نمونه های زیادی از آنها در بازار وجود دارند که با توجه به نحوه ی تولید و همچنین مواد به کار رفته در تولید آنها، دارای ویژگیها و کیفیتهای متفاوتی نیز می باشند.

از نمونه های ضخیم و قدیمی دستمال کاغذی، بیشتر در بیمارستانها و مکانهای عمومی استفاده می شود که با توجه به قابلیتهای زیادی که در خشک و تمیز کردن دارند، نسبت به انواع دیگر کارایی بیشتری داشته و سبب افزایش سطح بهداشت می شوند.

با توجه به نیاز جامعه به انواع دستمال کاغذی، این محصولات در انواع متنوعی تولید می شوند که از نظر اندازه، ضخامت، جنس و غیره با یکدیگر تفاوت دارند.

دلایل افزایش قیمت خرید دستمال کاغذی ضخیم نازگل

امروزه بهداشت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که به همین منظور محصولات مختلفی برای این کار تولید می شود که دستمال مرطوب و کاغذی ضخیم از جمله بهترین و پر مصرف ترین آنها است که دارای انواع مختلفی است و افراد زیادی متقاضی خرید دستمال کاغذی ضخیم هستند.

دستمال کاغذیها اکثرا به صورت یکبار مصرف تولید می شوند که پس از یکبار استفاده این محصولات به کلی از بین برده می شوند که با این کار از انتشار و انتقال میکروب و ویروس جلوگیری می کنند.

نمونه های زیادی از انواع دستمال کاغذی در سراسر جهان وجود دارند که در شکلها و اندازه های مختلفی تولید و در بسته بندیهای متنوعی عرضه و پخش می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *