زنجان- ضرابی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: استان در صنعت نساجی رتبه دوم کشور را دارد ولی طی سال‌های گذشته این صنعت مظلوم بوده و موارد و مشکلات عدیده‌ای داشته است.

محمود ضرابی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صنعت نساجی دارای مشکلاتی در بخش‌های مختلف است،گفت: این صنعت جایگاه خوبی در استان دارد ولی با مشملات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

وی ابراز کرد: واردات مواد اولیه و با کیفیتی که استاندارد صادراتی سایر کشورهای جهان برخوردار باشد و تولید با کیفیتی را رقم زند از مشملات این صنعت است.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: استان زنجان در صنعت نساجی رتبه دوم کشور را دارد ولی طی سال‌های گذشته این صنعت مظلوم بوده و موارد و مشکلات عدیده‌ای داشته است.

ضرابی تاکید کرد: همچنین اعطای تسهیلات بانکی، ساز کارهای هماهنگ برای صادرات و مشکل تعرفه ترجیحی و بازارهای رقابتی صادراتی از دیگر مشکلات این صنعت است.

وی گفت: طی سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه صنعت نساجی در استان زنجان صورت گرفته و سرمایه‌گذاران بزرگی از کشور در استان حضورداشتند.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی زنجان ، با بیان اینکه صنعت نساجی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است،افزود: این صنعت می‌تواند هم در شاخص افزایش اشتغال در استان، توسعه تولید و صادرات و رشد اقتصادی و نیز جایگاه استان در صنعت کشور نقش به سزایی را داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *