زنجان- ضرابی، نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: تعامل با دستگاه های مرتبط با فعالیت های بخش خصوصی به عنوان یک رکن مهم از اهمیت بالایی برخوردار است و بخش خصوصی برای ترقی و توسعه به حمایت نیاز دارد.

محمود ضرابی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: اتاق بازرگانی زنجان به عنوان پارلمان بخش خصوصی همواره در پی حل مشکلات واحدهای تولیدی پای کار است.

وی با بیان اینکه تعامل با دستگاه ها و سازمان های مرتبط با فعالیت های بخش خصوصی به عنوان یک رکن مهم از اهمیت بالایی برخوردار است،ابراز داشت: بخش خصوصی برای ترقی و توسعه به حمایت نیاز دارد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: رشد و توسعه اقتصادی با حمایت از واحدهای تولیدی و هموار کردن مسیر حرکت آنها امکان پذیر است.

ضرابی با بیان اینکه باید موانع بر سر راه موانع تولید در استان شناسایی شود،تاکید کرد: واردات مواد اولیه و اعطای تسهیلات بانکی و مشکل تعرفه ترجیحی و بازارهای رقابتی صادراتی از مشکلات مهم صنعت نساجی در استان است.

وی ابراز کرد: طی چند سال اخیر سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه صنعت نساجی در استان زنجان صورت گرفته است و با فعال شدن واحد تولیدی سرجین بافت اشتغال بیش از هزار نفری در استان ایجاد می شود.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی زنجان ، گفت: صنعت نساجی در شاخص افزایش اشتغال در استان، توسعه تولید و صادرات و رشد اقتصادی و نیز جایگاه استان در صنعت کشور نقش بسیار مهمی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *