رئیس انجمن داروسازان استان تهران، در نامه ای به رئیس سازمان غذا و دارو، توضیحاتی پیرامون عدم توزیع ماسک با قیمت مصوب دولتی در داروخانه های تهران ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید خوئی، در این نامه خطاب به محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو، نوشت: چنانچه استحضار دارید از ابتدای دوران شروع کرونا، نهادهای اجرایی دولتی نرخ‌های مصوبی را برای ماسک محافظ اعلام نموده و سپس بر مبنای آن، داروخانه‌ها بارها متهم به گران فروشی شده‌اند، از جمله در هفته جاری به طور مکرر در برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انگشت اتهام گران فروشی ماسک به سوی داروخانه‌ها نشانه رفت.

به استحضار عالی می‌رساند که از ابتدای شروع کرونا در کشور تا به امروز حتی یک عدد ماسک سه لایه پرستاری با قیمت مصوب دولتی در داروخانه‌های استان تهران جهت عرضه مراجعین توزیع نشده است.

این در حالی است که طی ماه‌های گذشته انواع ماسک‌های محافظ استاندارد و غیر استاندارد در خارج از داروخانه‌ها اعم از عطاری‌ها و سوپر مارکت ها و دیگر مراکز بدون کمترین نظارتی بر کیفیت و قیمت عرضه شده و می‌شود.

لذا از آن مقام عالی استدعا دارد که ضمن اطلاع رسانی عمومی این موضوع و جلوگیری از ادامه روند ظالمانه هتک حیثیت حرفه‌ای همکاران زحمتکش داروساز، دستور فرمائید اقدامات و هماهنگی‌های لازم جهت توزیع مناسب ماسک با قیمت مصوب در سطح داروخانه‌های استان تهران و اعلام میزان ماسک توزیع شده به شهروندان معمول گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *