به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «جلوگیری از قیمت‌های نجومی پوشاک» عنوان کردند که مدت‌هاست شاهد افزایش قیمت پوشاک هستیم و متاسفانه این افزایش قیمت هیچ وقت تضمین کیفیت را به همراه نداشته است.

کاربران سامانه «فارس من» همچنین عنوان کردند که گرانی پوشاک در مجتمع‌های تجاری بیشتر از مغازه‌های سطح شهر است و متاسفانه اغلب پوشاک تولیدی یا وارداتی قاچاق نسبت به مبلغ پرداختی کیفیت مناسبی ندارند.

آنها عنوان کردند «در شرایط که حقوق و مزایا در کشور ما پایین‌ترین سطح ممکن را دارد قیمت پوشاک بسیار گران است و برای خرید یک دست لباس بی‌کیفیت باید چند میلیون تومان هزینه کرد.»

نظارت بر بازار پوشاک بر عهده اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه و وزارت صمت است،‌ در عین حال بخش از افزایش قیمت به خاطر افزایش هزینه تولید و مواد اولیه و هزینه‌های جانبی است.

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در ابعاد دیگر، دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های متفاوت و مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *