سخنگوی جمعیت هلال احمر از واردات یک میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا در شهریور ماه و توزیع آن از طریق داروخانه‌های هلال احمر سطح کشور خبر داد.

محمد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری  تسنیم درباره واردات واکسن آنفلوآنزا توسط هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر قصد واردات یک میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا به کشور را دارد که مقدمات این کار انجام شده است و هم‌اکنون مکاتبات و رایزنی‌های لازم با بانک مرکزی برای تخصیص ارز با نرخ نیمایی برای واردات کردن این واکسن‌ها انجام شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی قرار است تا شهریور ماه یک میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر در سطح کشور توزیع شود.

وی درباره قیمت در نظر گرفته شده برای واکسن‌های آنفلوآنزا گفت:در این زمینه باید منتظر تخصیص ارز نیمایی از سوی بانک مرکزی باشیم و در زمان مقرر قیمت آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نصیری ادامه داد: البته فاز نخست ورود این واکسن‌ها در شهریور ماه انجام می‌شود و در صورت نیاز، مراحل بعدی برای واردات این واکسن‌ها  به کشور صورت می‌گیرد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره نحوه توزیع واکسن‌های آنفلوآنزا در سطح داروخانه‌های هلال ا حمر نیز گفت: محدودیتی برای توزیع واکسن‌ها نیست و به محض ورود این واکسن‌ها در ارتباط با قیمت و نحوه توزیع، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *