عزیزی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است ورود مردم به صحنه اقتصاد، تصدی گری حدأقلی و هدایتگری دولت، می تواند زمینه ساز پیروزی های اقتصادی باشد.

به گزارش بازار، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درمورد نقش آموزه های دوران دفاع مقدس در بی اثر کردن تحریم ها و مدیریت خلاقانه اقتصاد گفت: همانطور که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بیان فرمودند دفاع مقدس یک گنجینه بی نظیر و قابل اتکا برای همه اقشار و گروه ها و جوامع اسلامی است.

وی افزود: دفاع مقدس طبیعتاً در حوزه خوداتکایی و ایستادگی نیز برگ زرینی را در کارنامه خود دارد و به عنوان سند افتخار می تواند چراغ راهی برای آینده ملت باشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: همانطورکه در دوران دفاع مقدس با وجود فشارهای متعدد و فزاینده دشمنان ملت ایران با بصیرت و شجاعت و ایستادگی و تأسی از اندیشه های بلند اسلام و انقلاب اسلامی اقدامات بزرگی را به نمایش گذاشت امروز نیز در این مقطع حساس با بهره گیری از همین اندیشه های تابناک و تجارب ارزشمند دفاع مقدس زمینه را برای رشد و شکوفایی در عرصه های پیش رو به ویژه عرصه اقتصادی و خوداتکایی و خودکفایی فراهم خواهد کرد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: ما همانطور که در دوران دفاع مقدس توانستیم در این مقطع نیز می توانیم بر مشکلات فائق بیاییم و این فرصت بزرگی برای غلبه بر مشکلات پیش رو است.

عزیزی گفت: اگرچه ما در دوران مقدس از نظر تجهیزات و پشتیبانی ها در مضیقه بودیم اما امروز از آن عقب ماندگی ها به کشوری رسیدیم که در حوزه دفاعی و تجهیزات سرآمد منطقه و بلکه فرامنطقه است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است که ورود مردم به صحنه اقتصاد، تصدی گری حدأقلی و هدایتگری دولت، احساس مسئولیت مسئولان و ورود جوامع و اقشار به تحولات میدانی اقتصاد می تواند زمینه ساز پیروزی های اقتصادی باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *