گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان بهارستان از افتتاح ۳۴ پروژه شاخص با ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان در شهرستان بهارستان به مناسبت دهه فجر با رعایت تمامی ضوابط، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بهارستان ، هادی تمهیدی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی دهه فجر با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان هستند اظهار داشت: دشمنان ذلیل نمی‌توانند تلاش‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی را تحت تأثیر قرار دهند. بدبینی و جنگ‌ روانی از خارج از مرزها توسط دشمنان جمهوری اسلامی برای جدایی مردم و مسئولان برنامه‌ریزی‌ شده که این نقشه شوم با درایت مقام معظم رهبری و مردم خنثی شده است.

وی افزود: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه و فشارهای حداکثری اقتصادی استکبار جهانی به کشور اما مردم همچنان پشتیبان نظام اسلامی بوده و در مقابل دشمنی‌های آمریکا و هم‌پیمانانش مقاومت می‌کنند.

فرماندار شهرستان بهارستان در ادامه گفت: شیوع بیماری کرونا شرایط برگزاری آیین گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر را تحت تأثیر قرار داده است اما با برنامه‌ریزی درست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانیم برخی از برنامه‌های دهه فجر را برگزار کنیم.

تمهیدی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و صنفی در دهه فجر با استفاده از فضای مجازی در حوزه‌های مختلف می‌تواند در شرایط خاص و شکننده کرونایی مؤثر باشد.

وی ابراز داشت: به مناسبت دهه فجر 34 پروژه شاخص با ارزش 475 میلیارد تومان در شهرستان بهارستان افتتاح می‌شود که یادواره شهدای شهرستان با حضور خانواده‌های معظم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز جزو مهمترین برنامه‌ها است.

فرماندار بهارستان در پایان با تأکید بر برگزاری برنامه‌هایی با حداقل حضور مردم در آیین گرامیداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: ارگان‌ها و ادارات شهرستان بهارستان باید در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تمامی ضوابط، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا منجر به افزایش بیماری کرونا شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *