گرگان- کریمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار بانک شهرگفت: ۷۰ درصد تسهیلات بانک شهر در حوزه تولید و بخش خصوصی بوده که بسیاری از این تسهیلات دارای دوره تنفس ۳ماهه تا ۲ ساله هستند.

برات کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بانک شهر نقش تاثیرگذاری در حوزه فعالیت های اقتصادی به ویژه برای واحدهای تولیدی در تامین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار بانک شهر افزود: بانک شهر در ارائه خدمات ارزی فعال بوده و از واحدهای تولیدی صادرات محور که نیاز مهم کشور محسوب می شوند حمایت کرده و خدمات ارزنده ای را در اختیار آنها قرارداده است.

وی با بیان اینکه بانک شهر در حوزه تسهیلات تکلیفی بانکی نسبت به سایر بانک ها عملکرد بهتری داشته، یادآورشد: طی یک سال گذشته تسهیلاتی در اختیار بخش خصوصی در جهت بهبود شرایط اقتصادی قرارگرفته است.

کریمی با بیان اینکه اتاق بازگانی تریبون بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه هایی مبنی بر ارائه تسهیلات به بخش خصوصی با اتاق بارزگانی گرگان منعقد شده و واحدهای تولیدی می توانند از این حمایت بانک شهر بهره مند شوند.

او با بیان اینکه بانک شهر در حوزه اقتصاد و بهبود شرایط بخش خصوصی فعالیت های خوبی داشته، اضافه کرد: این دستگاه با ارائه تسهیلات به تامین نقدینگی فعالان بخش خصوصی کمک شایانی کرده است.

به گفته کریمی، ۷۰ درصد تسهیلات بانک شهر در بخش تولید و بخش خصوصی بوده که بسیاری از این تسهیلات دارای دوره تنفس ۳ماهه تا ۲ ساله هستند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات حوزه اقتصادی در کشور برخی از واحدهای تولیدی که از تسهیلات استفاده کرده اند دارای معوق بانکی هستند که بانک شهر برای آنها دوره تنفس و امحال وام ها را پیش بینی کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار بانک شهر اضافه کرد: برای بهبود اقتصاد استان باید بین بانک ها و بخش خصوص ارتباطی دوطرفه برقرار شود تا لطمه کمتری به بدنه اقتصاد استان وارد شود.

۱۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *