به گزارش ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، «عباسعلی نوبخت» در چهارمین نشست شورای راهبری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که با موضوع حفاظت بهینه از عرصه‌های منابع طبیعی در محل این سازمان برگزار شد، از زحمات جنگلبانان قدردانی کرد و افزود: حقوق جنگلبان در برابر وظایف شبانه‌روزی که برعهده دارند، بسیار ناچیز است و در این باره مدیران منابع طبیعی سراسر کشور مکلفند موضوع حقوق جنگلبانان را پیگیری کرده تا به موقع پرداخت شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی به پنج اصل خدامحوری، صداقت، خودباوری، کارشناسی و تعهد نسبت به مسوولیت اشاره کرد و اظهارداشت: مسوولیت ما نه در قبال آدم‌ها بلکه باید در جهت صیانت و خدمت به طبیعت باشد.

وی گفت: تصرف کنندگان زمین مناسب‌ترین زمان را برای دست‌اندازی به اراضی ملی تعطیلات نوروزی می‌دانند از این رو باید با گشت و مراقبت‌های ویژه و مستمر محیط را برای آنان ناامن ساخته و هرگونه فرصت چنگ‌اندازی به منابع طبیعی از آنان گرفته شود.

نوبخت از مدیران منابع طبیعی استان‌ها خواست در ایام تعطیلات نوروزی به ماموران حفاظتی و حوزه استحفاظی آنان سرکشی کرده و مایه دلگرمی جنگلبانان در انجام وظیفه باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *