گلستان استاندار گلستان با اشاره به ضرورت جبران عقب ماندگی های استان در بخش کشاورزی و صنایع وابسته گفت: باید در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی یک جهش بزرگ را تجربه کنیم.

علی محمد زنگانه در در بازدید از روند ساخت کارخانه ریسندگی «ماهوت شمال» در شهرستان علی آبادکتول با ابراز تاسف از کمرنگ شدن فعالیت کارخانجات نساجی در استان گلستان و افول صنعت و کشاورزی در حوزه پنبه، اظهار کرد: ما باید با همدلی و هم افزایی استان گلستان را به روزهای اوج خود بازگردانده و در حوزه های مختلف تحول اساسی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه ویژه ای برای احیای کشت پنبه در استان گلستان داریم، افزود: احداث کارخانه ریسندگی ماهوت شمال با سرعت در حال انجام است و ان شاءالله تا خرداد سال آینده راه اندازی می شود تا در خدمت صنایع تکمیلی بخش کشاورزی قرار بگیرد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ما در سطح استان در حوزه صنایع تبدیلی مشکلات بسیاری را داریم، خاطرنشان کرد: باید توسعه دراین حوزه مورد توجه و در دستور کار جدی ما قرار بگیرد زیرا استان ما در عقب ماندگی زیادی در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی دارد که تقویت این بخش جزو برنامه های اصلی جهاد پیشرفت است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان دکتر زنگانه در دیدار یک روزه خود با مردم، مسئولان، صنعتگران، کشاورزان و نخبگان شهرستان علی آبادکتول در جریان روند توسعه شهرستان و نیازمندی های آن برای رسیدن به برنامه توسعه مدنظر قرار گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *