پروانه کسب کشاورزی، به عنوان مدرک معتبر شغلی برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی مورد تایید وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی خواهد بود.

به گزارش بازار، پروانه کسب کشاورزی صادر شده توسط اتحادیه‌های صنفی کشاورزی، بعنوان مدرک معتبر شغلی برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی مورد تایید وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی خواهد بود.

بانک کشاورزی طی ابلاغیه‌ای به مدیریت شعب بانک در استان‌ها ضمن اعلام این خبر تاکید کرده است: با عنایت به مکاتبات وزارت کشور و جهاد کشاورزی مبنی بر عدم تایید استشهادیه‌های محلی تنظیمی با امضای مجاورین و تایید شورای اسلامی روستا و جهادکشاورزی در مراجعه به شعب بانک، پروانه کسب کشاورزی بعنوان یکی از مستندات معتبر در کنار سایر مستندات مورد نیاز، راه گشا در تشخیص کشاورزان واقعی و جلوگیری از انحراف منابع بانک و ورود آن به مجاری خارج بخش می‌باشد؛ لذا از این پس، اخذ پروانه کسب دارای اعتبار جزو مستندات ضروری در پرداخت کلیه تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای مذکور خواهد بود.

این ابلاغ پیرو ابلاغیه وزیر جهادکشاورزی و پیگیری‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در برگزاری جلسات هماهنگی مشترک با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، اتاق اصناف کشاورزی ایران و بانک کشاورزی انجام پذیرفته است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *