رییس اداره استاندارد گنبدکاووس از کشف و توقیف ۲ محموله غیربهداشتی و غیراستاندارد پوشک بچه به صورت فله‌ای در گنبدکاووس و مینودشت خبر داد و گفت: در بازرسی‌ها از چند واحد صنفی متخلف حدود پنج هزار پوشک بچه به صورت فله، بدون نام و نشان تجاری و بدون اصالت و هزار عدد پوشک بچه با نام های تجاری مختلف که همگی علاوه بر غیر بهداشتی بودن، فاقد علامت استاندارد بود کشف و امحا شد.

محسن خسروی اظهار داشت: این پوشک‌ها از محل ضایعات ناشی از خط تولید کارخانه ها با کیفیت بسیار پایین تولید شده و متخلفان این پوشک ها را به صورت فله ای توسط دستفروشان سیار در مبادی ورودی و خروجی شهرهای شرق استان و یا شبانه، در میادین مرکزی شهرها به ویژه شهرستان گنبدکاووس به فروش می رساندند.

**

رییس اداره پنبه و دانه‌های روغنی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: از مجموع ۴۲ هزار تن وش پنبه برداشت شده امسال استان تاکنون ۴۰ هزار تن تحویل کارخانجات پنبه پاک کنی شد.

**

مهدی غفاری رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات به واحدهای فناور استان پرداخت شد در حالی که این رقم پارسال ۳ میلیارد ریال بود.

**

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تشکیل ۸۹۰ پرونده اخذ تسهیلات جبران خسارات ناشی از شیوع کرونا ویروس برای فعالان حوزه گردشگری استان خبر داد و گفت: بسته‌های حمایتی اعلام شده، خسارت حوزه گردشگری را جبران نخواهد کرد بلکه تسکینی برای بدتر نشدن اوضاع این صنعت خواهد بود.

**

تعدادی از شهروندان کردکوی در غرب گلستان در تماس با خبرنگار ایرنا از رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی در تعدادی از نانوایی های این شهرستان گلایه کرده و خواستار افزایش نظارت ها در این بخش شدند.

**

معاون منابع انسانی داگستری گلستان گفت: امسال بیش از ۲۵ هزار نفر با مراجعه به واحدهای ارشاد و معاضدت قضایی دادگستری های استان، مشاوره حقوقی رایگان گرفتند.

محمود اسپانلو افزود: برای بیشتر کردن راه های دسترسی مردم به کارشناسان حقوقی با دانشگاه آزاد اسلامی استان تفاهم نامه امضا شده تا در شهرهایی که رشته دانشگاهی حقوق ارائه می شود با کمک دانشجویان و اساتید برجسته حقوق کلینیک حقوقی راه اندازی گردد.

**

سیدمهدی جعفری و سیدمهدی اجاق از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و آخرین نتایج اعلام شده از سوی پایگاه شاخص‌های اساسی علم ESI و WOS، در جمع پژوهشگران پر استناد جهان در سال ۲۰۲۰ قرار گرفتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *