مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز از تامین بیش از ۷۴ هزار لیتر سوخت برای ادوات برداشت محصولات پاییزه در استان خبر داد.

عبدالکریم محمدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص تامین سوخت ادوات کشاورزی به منظور برداشت پاییزه اظهار کرد: تمهیدات لازم و هماهنگی‌ها با سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برای تامین و توزیع سوخت ادوات کشاورزی براساس برنامه سهمیه‌بندی انجام شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فرآیند توزیع سوخت موردنیاز کشاورزان برای شروع عملیات برداشت محصولات پاییزی در استان آغاز شده است، افزود: در این زمینه براساس پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از ۷۴ هزار لیتر سوخت برای برداشت محصولات پاییزی تامین شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: در صورت نیاز به افزایش سهمیه سوخت، نسبت به افزایش تخصیص سوخت ادوات کشاورزی به ویژه کمباین‌ها و دروگرها اقدام خواهد شد و جای نگرانی در این خصوص نیست.

محمدی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با تمهیدات لازم انجام‌شده در کشور و استان خوزستان، مشکلی در تامین پایدار و به موقع سوخت بخش کشاورزی استان نداشته باشیم.

به گزارش ایسنا، برداشت گندم در خوزستان براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از فردا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ ابتدا در مناطق جنوبی خوزستان از جمله هندیجان، ماهشهر و شادگان آغاز خواهد شد و سپس در مناطق مرکزی، غربی و جنوب شرق استان ادامه می‌یابد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *