به گزارش ایرنا از توانیر، «آرش کردی» در بازدید «صفدر نیازی شهرکی» معاون وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه از مرکز پایش صنعت برق، بهره‌گیری این صنعت از جدیدترین نسل کنتورهای هوشمند در شبکه توزیع برق کشور را مورد اشاره قرارداد و اظهار کرد: دسترسی به اطلاعات جزئی بارهای مصرفی و ارتباط دوسویه و لحظه‌ای با مشترکان از قابلیت‌های نسل جدید کنتورهای فهام است.

«حمیدرضا پیر پیران» معاون هماهنگی توزیع توانیر نیز در این دیدار نسل دوم کنتورهای هوشمند مورداستفاده در صنعت برق را جدیدترین نسل این فن آوری در جهان دانست که ضریب خطای اندازه‌گیری انرژی در این تجهیزات بسیار ناچیز است.

وی با اشاره به قابلیت رصد رفتار مصرفی به تفکیک هر مشترک در مرکز پایش صنعت برق، گفت: کنترل‌پذیری همه مشترکان صنعتی از جمله صنایع خارج از شهرک‌های صنعتی تا تابستان سال آینده محقق می‌شود.

«صفدر نیازی شهرکی» معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران ارشد توانیر و وزارت جهاد کشاورزی با حضور در مرکز پایش صنعت برق، قابلیت‌های این مرکز و امکانات سامانه دوسویه آب و برق باهدف مدیریت توأمان مصرف آب و برق چاه‌های کشاورزی از طریق این مرکز را موردبحث و بررسی قرار دادند. در این بازدید دو طرف بر ایجاد کارگروه مشترک برای پیگیری سازوکارهای موردنیاز تأکید کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *