شیراز- رئیس شورای فرش دستباف و صنایع دستی فارس از آمادگی این استان برای صادرات فرش دستباف به کشورهای همسایه خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد فرخ زاده با اشاره به دیدار خود با اباذر براری، دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت افزود: سفارش از فرش های دستباف کارگاه ها و تولید براساس سفارش مشتری از جمله زمینه های همکاری است که درباره آن با بازرگانان کویتی رایزنی های لازم صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: در جلسه ای که بین نماینده کشور کویت، معاون گردشگری استانداری، رییس نمایشگاه بین المللی و مسولان سازمان صمت برگزار شد، درباره موضوع درگاه های صادرات فرش دستباف و سایرمنسوجات دستباف مثل گلیم و گبه و حضور بازرگانان کویتی در مناطق آزاد و حضور در نمایشگاه های شهر شیراز رایزنی صورت گرفت.

رئیس شورای فرش دستباف و صنایع دستی فارس با تاکید بر اینکه از بازرگانان کشورهای همسایه به ویژه کویت برای صادرات فرش دستباف استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سفارش از فرش های دستباف کارگاه ها و تولید براساس درخواست مشتری از جمله زمینه‌های همکاری است که در باره آن با بازرگانان کویتی رایزنی های لازم صورت گرفت.

فرخ زاده درباره ارسال فرش به کشور کویت اعلام آمادگی کرد و از برگزاری نمایشگاه فرش، منسوجات و فرش و صنایع دستی برایحضور علاقمندان حمایت کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *