حسن خیریانپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با پیگیری های مسوولان ارشد استان و بنیاد برکت کارخانه نساجی قائمشهر که سال ها راکد بود بار دیگر احیا شد و کارکنان بیکار شده این مجموعه بار دیگر به سرکار خود برگشتند.
وی ادامه داد: تاکنون هفت همایش فرصت سرمایه گذاری در استان برگزار و یک هزار و ۱۰۰ فرصت اقتصادی برای راه اندازی بنگاه اقتصادی شناسایی شد و امیدواریم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این طرح ها مشارکت داشته باشند.
معاون استاندار مازندران بیان کرد: توسعه اقتصادی یکی از اولویت های اساسی در استان است و بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) می توانند برای تحقق آن بکوشند.

خیریان پور افزود: مازندران در راه اندازی واحد دامپروری سبک و سنگین، گردشگری سلامت و همچنین گیاهان دارویی و همچنین تولید مسکن ظرفیت بی‌نظیری دارد که از بنیاد برکت و همچنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) می خواهیم در این طرح ها مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایرنا، دولت سیزدهم یکی از برنامه ها و اولویت های کاری خود را شفاف سازی و پایش کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی راکد یا تعطیل کشور اعلام کرده و با دستور رئیس جمهوری تلاش بر این است تا ظرفیت بلا استفاده حدود ۴۰ درصدی بخش تولید و صنعت احیاء شود.
رییس جمهوری هفتم شهریورماه ۱۴۰۰ در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های موجود حدود ۴۰ درصد از ظرفیت بخش تولید و صنعت معطل و بلا استفاده است، تاکید کرد: باید کارگروهی با حضور وزارتخانه‌های مربوطه اعم از صمت و اقتصاد ایجاد شود که ضمن پایش کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی، ظرفیت‌های موجود اما تعطیل یا نیمه تعطیل را شناسایی و مشکلات موجود را برطرف کند و اینگونه اقدامات می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال رونق تولید را نیز به همراه داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *