خبرگزاری برنا؛ این شرکت انواع اتصال رزوه‌ای تبدیل دنده‌ای، گلدان ، درپوش، زانویی، سه راهی ، شیر پروانه‌ای، شیر توپی و مغزی پلیمری U-PVC حاوی نانوذرات تولید می‌کند که به دلیل استفاده از نانوذرات، مقاومت ضربه در آن‌ها افزایش یافته و استحکام به بیشینه مقدار خود می‌رسد. محصولات ویسپار در سراسر کشور در دسترس است.

این محصولات را می‌توان از واحد فروش شرکت تهیه کرد و کشاورزان می‎‌توانند محصولات را با مراجعه به این نمایندگی فروش خریداری کنند. محصولات ویسپار به کشور‌های همجوار ایران همچون عراق، افغانستان، ارمنستان و تاجیکستان صادر می‌‌شود. از مزیت‌های رقابتی محصولات این شرکت می‌توان به دوام بالا و قیمت پایین نسبت به نمونه‌های خارجی اشاره کرد.

پایا بسپار آریا محصولات متنوعی در حوزه تجهیزات آب و آبیاری به بازار ارائه کرده است که می‌توان به شیرآلات پلیمری (توپی، پروانه‌ای، کشویی)، سیستم‎‌های آبیاری بارانی (کمربند، شیر خودکار، رایزر، آبپاش)، سیستم‌‎های آبیاری قطره‎ای (لی‎فلت، شیر‌های انشعاب، قطره چکان) و اتصالات رزوه‎ای PVC-U اشاره کرد.

هدف پایا بسپار آریا در تولید و عرضه محصولات، بهینه‌سازی مصرف آب بوده و تلاش اصلی در این راستا است که منابع آب و انرژی به درستی مدیریت شده و تجهیزات کشاورزی باکیفیتی در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *