اردبیل – حاجی‌محمدی، مدیر اجرایی کارخانجات سبلان پارچه اردبیل گفت: نبود مزرعه پنبه در جوار کارخانجات تنها حلقه مفقوده در وضعیت کنونی برای کارخانجات محسوب می‌شود.

محمدباقر حاجی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بعد از کش و قوس‌های فراوان و دست به دست شدن کارخانه به دست افراد مختلف در تیر ماه امسال صندوق حمایت از صنایع برای روند رو به رشد و توسعه مجموعه ورود پیدا کرده و از رکود و اعتراضات و خسارات فراوان جلوگیری نموده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه پرداخت کلیه معوقات و مطالبات گذشته کارگران و تسویه تمامی بدهی‌ها و پرداخت حقوق از اقدامات تحولی چند ماه اخیر بوده که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و در حال حاضر برنامه‌های مختلفی با رویکردهای متعدد در استان اجرایی می‌شود.

مدیر اجرایی کارخانجات سبلان پارچه اردبیل خاطرنشان کرد: نبود مزرعه پنبه در جوار کارخانجات تنها حلقه مفقوده در وضعیت کنونی برای کارخانجات محسوب می‌شود که امید می‌رود مشکلات موجود در این زمینه در کم‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

حاجی‌محمدی بیان کرد: پرداخت نشدن ۸ ماهه بیمه کارگران سبب ایجاد وضعیت نامطلوب برای کارگران شده و به عنوان مشکل باقی مانده دوران مدیریت سابق مجموعه محسوب می‌شود و بدهی محاسبه شده برای بیمه در حدود ۳۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز مشکلات باقی مانده پیگیری شده و امید می‌رود تا هر چه سریع‌تر حل و فصل شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای حل مشکلات موجود در کارخانجات جامه عمل بپوشانیم.

مدیر اجرایی کارخانجات سبلان پارچه اردبیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر با رد کردن تمامی دغدغه‌ها و مشکلات به استیبل خوبی در کارخانجات رسیده‌ و خوشبختانه در حال حاضر اقدامات خوبی در حال انجام است.

حاجی‌محمدی بیان کرد: تاکنون عمده مشکلات کارخانه مدیریتی بوده که خوشبختانه با ورود مدیریت جدید این مشکل نیز برطرف گردیده و هم‌اکنون یک هزار نفر به راحتی مشغول فعالیت هستند و برای حل مشکلات باقیمانده نیز پیش‌زمینه‌ها در حال فراهم‌سازی است.

گفتنی است؛ کارخانجات سبلان پارچه اردبیل در هشت مجموعه، بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه محسوب می‌شود و درحال حاضر بیش از هزار کارگر در این مجموعه بطور مستقیم مشغول هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *