سیستان- جاودان، فعال صنعت پوشاک در سیستان گفت: در حالی مصرف کننده البسه استان‌های دیگر هستیم که ظرفیت تولید انواع پوشاک در منطقه سیستان وجود دارد.

مهین جاودان در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: اکنون در سیستان تعداد محدودی کارگاه خیاطی وجود دارد که انواع مردانه شامل تیشرت، بلوز، شلوار، مانتو شلوار، البسه بچگانه و … تولید می کنند.

فعال صنعت پوشاک در سیستان، گفت: در حال حاضر البسه ای که در فروشگاههای پوشاک در منطقه سیستان وجود دارد در تهران، قم، مشهد، اصفهان تولید می شود.

جاودان افزود: همچنین البسه وارداتی خارجی هم در بازار منطقه سیستان وجود دارد که از کیش، قشم و بندر عباس وارد کشور می شود.

وی تصریح کرد: فروشگاههای سطح شهر می توانند به جای واردات از دیگر استانها با چرخکاران خانگی و کارگاه‌های خیاطی قرار داد بسته و تولیدات منطقه را وارد بازار مصرف کنند.

فعال صنعت پوشاک در سیستان، گفت: با پیوند کارگاههای خیاطی با بازار مصرف می توان صنعت پوشاک را در سیستان تقویت و احیا کرد.

جاودان افزود: تا چندی پیش کوله پشتی و فرم مدرسه تولید می‌کردیم و قیمت کوله پشتی یک سوم قیمت بازار بود، اما کنون بدلیل عدم حمایت‌ها تولیدمان متوقف شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *