مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت از تعامل با شرکت‌های دانش بنیان برای رفع موانع صادرات در حوزه سلامت خبر داد.

تعامل وزارت بهداشت با شرکت های دانش بنیان برای رفع موانع صادراتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبدا‏‏‏، “محمد حسین نیک نام” گفت: با دستور “بهرام عین اللهی” وزیر بهداشت، پیشبرد امر صادرات کالا‌های سلامت با کمک شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار فعالیت‌های بین المللی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت افزود: در نخستین نشست از ۲۲ شرکت دانش بنیان فعال در عرصه تولید و صادرات دارو و تجهیزات پزشکی، دعوت شد چالش‌ها و مشکلات خود را در عرصه صادرات، بیان کنند.

“محمد حسین نیک نام” با اشاره به تلاش وزارت بهداشت با همکاری وزارت امور خارجه، مرکز تعاملات معاونت علمی فناوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری برای رفع موانع و پیشبر کار شرکت‌های دانش بنیان برای تولید و صادرات دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: به نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان اعلام شد که ظرفیت‌هایی وزارت بهداشت برای حل مشکلاتشان وجود دارد و وزارت بهداشت برای رفع موانع صادرات کالا‌های آنان مصر است.

مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت در پایان ابراز امیدواری کرد: سلسله نشست ها با شرکت‌های دانش بنیان در راستای حل معضلات پیش روی صادرات کالا‌های سلامت کماکان تشکیل شود تا با کمک بخش‌های دیگر در گسترش صادرات نقش آفرینی‌های لازم را داشته باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *