شرکت متساتیشوی فنلاند هشدار داد که افزایش قیمت انرژی در سراسر اروپا باعث شده تا کارخانه‌های دستمال کاغذی تولید خود را به طور مقطعی متوقف کنند و این اتفاق می‌تواند به کمبود این محصول بهداشتی در بازار منجر شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، شرکت «متساتیشو» فنلاند که در زمینه تولید دستمال کاغذی و محصولات بهداشتی مرتبط فعالیت می‌کند هشدار داده افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سراسر اروپا باعث توقف مقطعی تولید کارخانه‌ها شده و می‌تواند به کمبود این محصولات بهداشتی در بازار اروپا منجر شود.

این شرکت طی بیانیه‌ای اعلام کرده؛ طی هفته‌های گذشته میتساتیشو مجبور شده در دو کارخانه خود در اسلواکی و آلمان به خاطر بالا بودن قیمت برق و گاز تولید خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای چند روز متوقف کند.

این شرکت می‌گوید: احتمالا در آینده هم با توجه به ادامه‌دار بودن روند افزایش قیمت برق و گاز، شاهد توقف تولید خواهیم بود.

میتساتیشو هشدار داده که توقف اجباری تولید می‌تواند برای مصرف‌کنندگان تبعاتی به همراه داشته باشد؛ چراکه شاهد کاهش قابل توجه تولید روزانه این محصولات بهداشتی خواهیم بود.

چند روز پیش هم لابی صنعتی شرکت‌های تولیدکننده دستمال کاغذی آلمان هشدار داد که کمبود گاز در اروپا می‌تواند به کاهش تولید دستمال توالت در آلمان منجر شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *