تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک از کاهش ۷۰ درصدی فروش پوشاک طی یک ماه اخیر در پی اغتشاشات خبر داد و گفت: هم‌اکنون شاهد تعدیل نیروهای کارخانه‌های نساجی پس از اغتشاشات هستیم.

مجید افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص وضعیت بازار پوشاک، اظهار کرد: فروش پوشاک در فروشگاه و پلتفرم‌های آنلاین قطع شده و از این طریق به مرز صفر درصد رسیده است.

وی افزود: میزان فروش پوشاک در فروشگاه‌های آفلاین و خیابانی نیز با کاهش ۷۰ درصدی روبرو بوده است، چون این فروشگاه‌های طی یک ماه اخیر به دلیل محدود شدن ساعت کاری و عدم خرید مصرف کنندگان مجبور بودند که مغازه‌های خود را زودتر ببندند.

عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک گفت: فروشندگان به همین دلیل چشم‌انداز خوبی از بازار ندارند، به طوری که نمود این امر را می‌توان در عدم مشاهده کالاهای زمستانه در این فروشگاه‌ها رصد کرد.

افتخاری تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر دولت بسته حمایتی برای بخش پوشاک ارائه ندهد، این صنعت دچار مشکل خواهد شد به طوری که از هم اکنون شاهد تعدیل نیروهای کارخانه‌های نساجی پس از اغتشاشات هستیم.

دولت قبل به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکرد

وی ادامه داد: بانک‌ها از ابتدای سال به دلیل در پیش گرفتن سیاست‌های انقباضی از تخصیص اعتبار به واحدهای تولیدی ممانعت می‌کنند به همین دلیل انتظار داریم دولت در حوزه مالیات و بیمه تامین اجتماعی تولیدکنندگان پوشاک را حمایت کند.

عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک در بخش دیگری از سخنان خود با نقد عملکرد دولت دوازدهم در حمایت از اصناف در اوج بحران کرونا، اظهار کرد: دولت قبل به هیچ کدام از وعده‌های خود برای حمایت از تولیدکنندگان پوشاک عمل نکرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *